Xl og DR ligner jo litt....mekkern skrev:På XL`n min må jeg både tømme bunnpanna og ramma ved oljeskift for å få ut all olja.
Peilepinnen er ved styrekrona..
Peilepinnen er ved styrekrona her å...
Hvordan tømmer du ramma?
Xl og DR ligner jo litt....mekkern skrev:På XL`n min må jeg både tømme bunnpanna og ramma ved oljeskift for å få ut all olja.
Peilepinnen er ved styrekrona..
På XT'en er det likt.Peiler v styrekrona,der er oljetanken. Tapper av i bunnpanna,der kommer det ca en liter. Tanken der oppe tapper jeg av ved å åpne en plugg på rammerøret midtveis mellom oljetanken og bunnpanna,ca.Faxe skrev:Xl og DR ligner jo litt....mekkern skrev:På XL`n min må jeg både tømme bunnpanna og ramma ved oljeskift for å få ut all olja.
Peilepinnen er ved styrekrona..
Peilepinnen er ved styrekrona her å...
Hvordan tømmer du ramma?
Kawasaki skrev:På XT'en er det likt.Peiler v styrekrona,der er oljetanken. Tapper av i bunnpanna,der kommer det ca en liter. Tanken der oppe tapper jeg av ved å åpne en plugg på rammerøret midtveis mellom oljetanken og bunnpanna,ca.Faxe skrev:Xl og DR ligner jo litt....mekkern skrev:På XL`n min må jeg både tømme bunnpanna og ramma ved oljeskift for å få ut all olja.
Peilepinnen er ved styrekrona..
Peilepinnen er ved styrekrona her å...
Hvordan tømmer du ramma?
Lurte fælt første gangen,da jeg fikk ut bare liter'n
Vær forsiktig med sånt! den gamle Tempo Pantern jeg fikk av bestefar hadde to tappeplugger. Trodde jeg, helt til jeg åpna feil en gang jeg skulle skifte olje og jeg høre en fjær spole ut. Var fjæra til kiken (kjiken??) som satt der, gittFaxe skrev: Den fant jeg forleden jeg å,dvs det er 3 tappeplugger på`n.....
Så det er ikke rart jeg gikk i surr en vending her..