Nå har jeg store lekeplaner i hue og trenger litt innspill!
Hvis jeg skulle finne på å selge alt av kåper, stereo, kofferter, vindskjerm lykter osv til min 1996 mod Goldwing 1500 Aspencade - hva kunne jeg forventet å få for det?

Bjoennavind skrev:Halla godtfolk og takk for sist!
Nå har jeg store lekeplaner i hue og trenger litt innspill!
Hvis jeg skulle finne på å selge alt av kåper, stereo, kofferter, vindskjerm lykter osv til min 1996 mod Goldwing 1500 Aspencade - hva kunne jeg forventet å få for det?Alle delene er forøvrig godt tatt vare på..
Jeg kommer ikke til å bygge om på ramma (det er iallefall planenSnikkeren skrev:Dette hørtes jo spennende ut.
Hva du kan få for de vet jeg ikke, men du må ihvertfall komme med bilder både under veis og når du er ferdig.![]()
Men tror du ikke det kan være lurt å ta vare på de? Eller skal du bygge om såppass at de ikke passer etterpå?
JanK skrev:Bjoennavind skrev:Halla godtfolk og takk for sist!
Nå har jeg store lekeplaner i hue og trenger litt innspill!
Hvis jeg skulle finne på å selge alt av kåper, stereo, kofferter, vindskjerm lykter osv til min 1996 mod Goldwing 1500 Aspencade - hva kunne jeg forventet å få for det?Alle delene er forøvrig godt tatt vare på..
Har ikke peiling men jeg ble litt nysgjerrig! Kan vi vente oss en moderne tolkning av denne skjønnheten??![]()
Det er 2 muligheter: Enten finner du en kjøper som har vært uheldig og stønta GWen sin, og trenger dine deler. Eller så kjøper du den stønta sykkern hans og bygger på den. Og selger den du har helBjoennavind skrev:Halla godtfolk og takk for sist!
Nå har jeg store lekeplaner i hue og trenger litt innspill!
Hvis jeg skulle finne på å selge alt av kåper, stereo, kofferter, vindskjerm lykter osv til min 1996 mod Goldwing 1500 Aspencade - hva kunne jeg forventet å få for det?Alle delene er forøvrig godt tatt vare på..
ArcticTiger skrev:Eller så kjøper du den stønta sykkern hans og bygger på den. Og selger den du har helBjoennavind skrev:Halla godtfolk og takk for sist!
Nå har jeg store lekeplaner i hue og trenger litt innspill!
Hvis jeg skulle finne på å selge alt av kåper, stereo, kofferter, vindskjerm lykter osv til min 1996 mod Goldwing 1500 Aspencade - hva kunne jeg forventet å få for det?Alle delene er forøvrig godt tatt vare på..
Meget interressant! Hvor lenge varer turen sånn ca? Jeg har aldri vært oppi Roa før.ArcticTiger skrev:@Bjoennavind:
Før du høgger
opp GåldWingen så håper jeg du har anledning til å bli med opp til Roa neste lørdag 17/9! Felles avreise fra Statoil i Andebu kl 08.00
Jeg er foreløpig med jeg! Har hatt litt problemer med at startmotoren på Goldwingen starter og stopper når det passer den selv, så kan ikke garantere at den er kompis på lørdag. Men er den vrang så kan jeg smiske med en kompis om å låne hans råtne lettmotorsykkel.ArcticTiger skrev:Det er en dagstur, vi skal opp til AJ på Hadeland å juge littog se oss om litt der oppe
Jeg er sikker på at de fleste her synes det er OK med tohjuling uansett størrelse,om endog mopedister ville ønske å deleBjoennavind skrev:Jeg er foreløpig med jeg! Har hatt litt problemer med at startmotoren på Goldwingen starter og stopper når det passer den selv, så kan ikke garantere at den er kompis på lørdag. Men er den vrang så kan jeg smiske med en kompis om å låne hans råtne lettmotorsykkel.ArcticTiger skrev:Det er en dagstur, vi skal opp til AJ på Hadeland å juge littog se oss om litt der oppe
Så hvis det ikke blir for flaut for dere, så får vi se hva som skjer!
Du kan da vel skyve beistet igang ??Intruder skrev:Bjoennavind skrev:Jeg er foreløpig med jeg! Har hatt litt problemer med at startmotoren på Goldwingen starter og stopper når det passer den selv, så kan ikke garantere at den er kompis på lørdag. Men er den vrang så kan jeg smiske med en kompis om å låne hans råtne lettmotorsykkel.ArcticTiger skrev:Det er en dagstur, vi skal opp til AJ på Hadeland å juge littog se oss om litt der oppe
Så hvis det ikke blir for flaut for dere, så får vi se hva som skjer!
Det er bra! Jeg må jo ærlig innrømme at når jeg har en fin GW i garasjen så er det litt nederlag å skulle møte opp med en sliten 125ccm!Intruder skrev:Jeg er sikker på at de fleste her synes det er OK med tohjuling uansett størrelse,om endog mopedister ville ønske å deleBjoennavind skrev:Jeg er foreløpig med jeg! Har hatt litt problemer med at startmotoren på Goldwingen starter og stopper når det passer den selv, så kan ikke garantere at den er kompis på lørdag. Men er den vrang så kan jeg smiske med en kompis om å låne hans råtne lettmotorsykkel.ArcticTiger skrev:Det er en dagstur, vi skal opp til AJ på Hadeland å juge littog se oss om litt der oppe
Så hvis det ikke blir for flaut for dere, så får vi se hva som skjer!
vår interesse og hobby er det OK !!
Haha!! Detta er jo helt rått! :) Jeg er nødt til å få meg sånn kjenner jeg. Hva skulle være grunnen til at det ikke er lov? At dimlinger eller unger kan finne på å stikke fingra bort i bevegelige deler?tomsnes skrev:Hallo..
Det kan se ut som det er en variant av "Tailgunner".
http://www.tailgunnerexhaust.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Disse finnes også i en universalmodell. Godkjent i Norge? Skeptisk.....![]()
Men de låter bra....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YMkCCXmk ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4G ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Joda, men når starteren først klikker så snurrer den til batteriet er tomt. Og da er det startkabler og dritt. Igjen og igjen må man på med startkablene før starteren slutter og kødde og man kan kjøre videre. Så kan det ta 1 mil eller 200 mil før det skjer igjenJompa skrev:Du kan da vel skyve beistet igang ??Intruder skrev:Bjoennavind skrev:Jeg er foreløpig med jeg! Har hatt litt problemer med at startmotoren på Goldwingen starter og stopper når det passer den selv, så kan ikke garantere at den er kompis på lørdag. Men er den vrang så kan jeg smiske med en kompis om å låne hans råtne lettmotorsykkel.ArcticTiger skrev:Det er en dagstur, vi skal opp til AJ på Hadeland å juge littog se oss om litt der oppe
Så hvis det ikke blir for flaut for dere, så får vi se hva som skjer!
![]()
Etter mine beregninger tror jeg STEALTH FIGHTER til Tailgunner vil smekke rett på plass uten videre tilpassninger! Hmmmmm...tomsnes skrev:Hallo..
Det kan se ut som det er en variant av "Tailgunner".
http://www.tailgunnerexhaust.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Disse finnes også i en universalmodell. Godkjent i Norge? Skeptisk.....![]()
Men de låter bra....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YMkCCXmk ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4G ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Er vel ganske sikkert at dette IKKE er lov.Bjoennavind skrev:Etter mine beregninger tror jeg STEALTH FIGHTER til Tailgunner vil smekke rett på plass uten videre tilpassninger! Hmmmmm...tomsnes skrev:Hallo..
Det kan se ut som det er en variant av "Tailgunner".
http://www.tailgunnerexhaust.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Disse finnes også i en universalmodell. Godkjent i Norge? Skeptisk.....![]()
Men de låter bra....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YMkCCXmk ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4G ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
![]()
Det er vel gjerne biltilsynet jeg må besøke for å finne ut om dette er lov eller ikke?
Jo, men her er det vel mest snakk om boxermotorer...Bjoennavind skrev:Er enig i at ting ville blitt mye lettere med en V-twin ja, men jeg syns faktisk rekkemotoren er med på å gi en ratbike et tøffere utseende en en V motor gjør.
Selvfølgelig er det ikke vmotor på F6C. Mitt surr, sorryBanditmannen skrev:Jo, men her er det vel mest snakk om boxermotorer...Bjoennavind skrev:Er enig i at ting ville blitt mye lettere med en V-twin ja, men jeg syns faktisk rekkemotoren er med på å gi en ratbike et tøffere utseende en en V motor gjør.
Enten boxer sekser, som i F6C, eller boxer firer som i din.![]()