Nå har jeg store lekeplaner i hue og trenger litt innspill!
Hvis jeg skulle finne på å selge alt av kåper, stereo, kofferter, vindskjerm lykter osv til min 1996 mod Goldwing 1500 Aspencade - hva kunne jeg forventet å få for det?

Bjoennavind skrev:Halla godtfolk og takk for sist!
Hvis jeg skulle finne på å selge alt av kåper, stereo, kofferter, vindskjerm lykter osv til min 1996 mod Goldwing 1500 Aspencade - hva kunne jeg forventet å få for det?Alle delene er forøvrig godt tatt vare på..
Jeg kommer ikke til å bygge om på ramma (det er iallefall planenSnikkeren skrev:Dette hørtes jo spennende ut.
Hva du kan få for de vet jeg ikke, men du må ihvertfall komme med bilder både under veis og når du er ferdig.![]()
Men tror du ikke det kan være lurt å ta vare på de? Eller skal du bygge om såppass at de ikke passer etterpå?
JanK skrev:Bjoennavind skrev:Halla godtfolk og takk for sist!
Hvis jeg skulle finne på å selge alt av kåper, stereo, kofferter, vindskjerm lykter osv til min 1996 mod Goldwing 1500 Aspencade - hva kunne jeg forventet å få for det?Alle delene er forøvrig godt tatt vare på..
Har ikke peiling men jeg ble litt nysgjerrig! Kan vi vente oss en moderne tolkning av denne skjønnheten??![]()
Det er 2 muligheter: Enten finner du en kjøper som har vært uheldig og stønta GWen sin, og trenger dine deler. Eller så kjøper du den stønta sykkern hans og bygger på den. Og selger den du har helBjoennavind skrev:Halla godtfolk og takk for sist!
ArcticTiger skrev:Eller så kjøper du den stønta sykkern hans og bygger på den. Og selger den du har helBjoennavind skrev:Halla godtfolk og takk for sist!
Meget interressant! Hvor lenge varer turen sånn ca? Jeg har aldri vært oppi Roa før.ArcticTiger skrev:@Bjoennavind:
Før du høgger
opp GåldWingen så håper jeg du har anledning til å bli med opp til Roa neste lørdag 17/9! Felles avreise fra Statoil i Andebu kl 08.00
Jeg er foreløpig med jeg! Har hatt litt problemer med at startmotoren på Goldwingen starter og stopper når det passer den selv, så kan ikke garantere at den er kompis på lørdag. Men er den vrang så kan jeg smiske med en kompis om å låne hans råtne lettmotorsykkel.ArcticTiger skrev:Det er en dagstur, vi skal opp til AJ på Hadeland å juge littog se oss om litt der oppe
Jeg er sikker på at de fleste her synes det er OK med tohjuling uansett størrelse,om endog mopedister ville ønske å deleBjoennavind skrev:Jeg er foreløpig med jeg! Har hatt litt problemer med at startmotoren på Goldwingen starter og stopper når det passer den selv, så kan ikke garantere at den er kompis på lørdag. Men er den vrang så kan jeg smiske med en kompis om å låne hans råtne lettmotorsykkel.ArcticTiger skrev:Det er en dagstur, vi skal opp til AJ på Hadeland å juge littog se oss om litt der oppe
Så hvis det ikke blir for flaut for dere, så får vi se hva som skjer!
Du kan da vel skyve beistet igang ??Intruder skrev:Bjoennavind skrev:Jeg er foreløpig med jeg! Har hatt litt problemer med at startmotoren på Goldwingen starter og stopper når det passer den selv, så kan ikke garantere at den er kompis på lørdag. Men er den vrang så kan jeg smiske med en kompis om å låne hans råtne lettmotorsykkel.ArcticTiger skrev:Det er en dagstur, vi skal opp til AJ på Hadeland å juge littog se oss om litt der oppe
Så hvis det ikke blir for flaut for dere, så får vi se hva som skjer!