Når jeg mente å kjøre pent de første kilometerene,så mente jeg at jeg ikke akser til rødfeltet før motorolja er blitt +40 grader minimum.

Jeg er av dem som bare "lunker olja" store deler av tida,hæhæ..Duville skrev:Trodde heller ikke at det betydde så mye å kjøre normalt ut på turen uten noe særlig oppvarming men ta det litt rolig til olja egynner å få en lunk. Er jo ikke nødvendig å dra ut 1. og 2. gearet ut fra garasjen hver gang man skal ut. For det første kan det fort bli en (u)vane og for det andre så er det vel en sånn oppstart som kan være uheldig.....
Har vært ute for å sitte værfast med mc selv. Håper det blir litt varmere så du får kjørt hjem i kveld. Eller så blir det bil og henger da.ArcticTiger skrev:Ja det er vel på tide å stalle jernet nå, kanskje. Selv kjørte jeg CB500 på jobben idag, 3 grader og tørre veier gjorde det til en fin liten tur![]()
Men nå har det begynt å snø, så jeg veit ikke riktig åssen jeg skal komme meg hjem i ettermiddag
Varm kakao, fjernkontrolln og Fantomet ?lasse_hansen skrev:Da var jeg tilbake igjen, og da skal vi prøve å få tittet innom her oftere.. Har nå ligget 1,5uke i senga, sykemeldt. Bare hostet og sysj og mei! hehe. Men i morra prøver jeg meg på jobb igjenDa går forhåpentligvis tiden fortere mot sommeren 2012
God lørdag til deg også - og velkommen innom igjen. Trodde nesten du hadde glemt oss...lasse_hansen skrev: Skjedd noe her i det siste da, så sånn kjapt at det var noen tråder om tur etter snøen har gått, så jeg får vel sette meg mere inn i dette, å prøve å hive meg med på en tur :-)
God lørdags kveld alle mennesker der ute!
Vi reiser i hvertfall fredag 6. juni. Men kjører neppe innom Østfold med mindre vi reiser tidlig for å få oss en lengre før-treff turlasse_hansen skrev:Lurer forresten på å booke på mc-treffet i sverige fra 6. - 8. juli i Karlstad.
Men kjører dere innover på fredag den 6juli da? Sånn at vi kan slenge oss på de som kjører igjennom og forbi her i østfold? Er det noen som her ifra mc-siden som kjører igjennom østfold, sarpsborg den 6, som skal dit tru?
Kan kjøre litt omveier vi også, for så å evt treffe på noen, er ikke så kjent rundt om i sverige, så å kjøre sammens med noen hadde passet ypperlig for en nybegynner på sykkel.ArcticTiger skrev:Jeg kjører fra Andebu i Vestfold på fredag den 6, men straka vegen bortover er jo litt kjedelig på mc. Så jeg har tenkt å kjøre litt "omveier", og kjører gjerne sammen med dere!