rogg skrev:24 år står det respekt av. Hun har gjort et godt valg skjønner jeg.

Takk for den, Rogg.
Adventstid, æ har ikke fått den rette stemninga enda. Det kan hende at det kommer av at begge ungan e fløtta ut, at TV2 ikke sende "The julekalender", eller at det er litt for lenge til jul enda. Gaven til fruen e ihvertfall i boks.
Må innom forumet flere ganger om dagen, selv om æ vet at hele forumet e i vinterdvale. Et av få lyspunkt e Svolps bildeserie fra i sommer.
Han får hermed ei adventsstjerne fra meg
Likeså Bikerdude73 og Iron76 sine blogger. Begge anbefales!
Kaffemaskin interressere meg ikke det aller minste, æ e vel en av de siste i landet som enda koke kaffen i kjele. Evergood må det være.
Ellers har æ fulgt med på debatten om mc-ulykker. Mye gode synspunkter i den tråden, og alltids nokka å ta med seg.
Mens mange forbanne vintern, vente æ på sne. Va en tur i garasjen i kveld og prøvestarta scootern.
97 modell Polaris Ultra Touring. 3-cylindret, vannavkjølt 2-takter med 105 hk. 32 mm belte.
xc 005.jpg
En kald to-takter lage røyk !
xc 015.jpg
De første scooterløypan e allerede åpen, men det e enda for lite sne etter min smak. Har ikke noen sans for å kjøre over stokk og stein.
På den annen side e ikke min scooter heller laga for "deep snow eksperience", den egne seg best på løype eller ihvertfall hård sne.
Æ har forbandt "helvetesmaskina" mange ganger når æ har vært fast i en meter grynsne, uten spade og ingen andre til å hjelpe meg.
Men det e selvsagt glemt når man sitt innpå isen på et fjellvann en perfekt og vindstille dag mens fisken bit og grillen friste med lett
brente pølsebiter.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.