Men må si jeg har veldig lyst å prøvekjøre dette "toget" av en sykkel. For den er stor..... spm er føles den like stor som den ser ut

1290'en blir seende ekstra stor ut i fronten når vindskjermen er satt i høyeste stilling.LordShaft skrev:Stod å sturderte denne sykkelen nede på Ride i dag, før jeg fikk hentet ut og betalt for sykkelen min. Den er utrolig kul, men den ser veldig stor ut rett forfra.... Er noe der som ikke er konstruert riktig.
Men må si jeg har veldig lyst å prøvekjøre dette "toget" av en sykkel. For den er stor..... spm er føles den like stor som den ser ut![]()
Takker for gratulasjoner, jaBergen skrev:Er nok en eminent kontinentkrysser den KTM'en. Tror ikke du trenger å stresse om en GS byr opp til dans![]()
Gratulerer med valget! Blir spennende å høre tilbakemeldinger når du har fått kjørt den.
Jeg mener at det ikke har noe som helst å si.evo16v skrev:Men har det noe å si? Styret er jo uansett breiere.
Gratulerer!AJ skrev:Absolutt!Bjerknez skrev:Dette ser bra ut AJ![]()
Tenker det klør litt i fingrene nå
Gleder meg voldsomt!!
Eneste bittelille "bekymringen" jeg har er salhøyden. 86 cm. er bittelitt over komfortgrensa....
Men jeg satt godt på 1190'en. da. Og salhøyden på den er den samme som på 1290'en.
Så regner med at dette skal gå helt fint. Formen på salen er også ganske lik.
Joda, dette skal bli en bra sesong.
Takker for gratulasjonerEpylypzon skrev: Gratulerer!
Dette venner du deg til :) Vet ikke hvor høy du er, men mener å ha sett på bilder at du er normalt høy om jeg kan si det.
Jeg med mine kortvokste 169-170cm kjører fint gs`en med 88cm salhøyde og wr`en med 96cm(men såklart mye smalere sal). Har heller ingen problemer med 1200GSA om det ikke er på tursti/over stein.
Tut & Kjør!!AJ skrev:Takker for gratulasjonerEpylypzon skrev: Gratulerer!
Dette venner du deg til :) Vet ikke hvor høy du er, men mener å ha sett på bilder at du er normalt høy om jeg kan si det.
Jeg med mine kortvokste 169-170cm kjører fint gs`en med 88cm salhøyde og wr`en med 96cm(men såklart mye smalere sal). Har heller ingen problemer med 1200GSA om det ikke er på tursti/over stein.![]()
.
Jeg er (var...?) 184 cm og planter begge føttene i bakken fra salen på 1290'en. Dog ikke med hele foten, men helt greit med tåballene.
Virker også som at sykkelen har god balanse og lavt tyngdepunkt. Så jeg tror ikke dette skal bli noen utfordring det er verd å bruke tid på.
Jeg ser at mitt innlegg kanskje var dårlig plassert siden AJ hadde kjøpt en ny Ktm, jeg så desverre ikke dette før etterpå. Men tråden handlet jo uasnett om sykkelen, og jeg utrykte egentlig bare enighet til en annet innelgg.Zadnez skrev:Opplevd kvalitet er ikke et sannhetsbevisBringisen skrev:Akkurat dette var noe av det som jeg ble skuffet over da jeg hadde en lengre prøvekjøring av Ktm 1190 Adv i fjor før jeg kjøpte R1200GS.
Den opplevde kvaliteten og følelsen var ikke på nivå med det jeg var vant med, her er BMW i en klasse for seg. Man blir fort godt vant, og det har sikkert ikke like mye å si for alle.![]()
Jeg har kjørt både GS og KTM og klarer ikke å se det du ser mht. kvalitet. Tror heller det er måten plasten er utformet. Det at plast ser ut som aluminium gjør ikke kvaliteten bedreJeg opplevde KTMen som en meget god sykkel, og eneste grunn til at jeg kjøpte GSen var at den var en del billigere.
Du får nok en kjempesykkel AJ, med minst like god kvalitet som BMW, uansett hva "fanboysa" sier
Hjertens enig , så lenge man forstår hva vedkommende mener.LordShaft skrev:Det må da også være rom for å komme med sine meninger om en annen sykkel uten at det skal oppfattes som angrep på merke, sykkel, eller person som har valgt den![]()
Ikke tenke på det at posten var "dårlig plassert" i forhold til mitt valg av sykkel.Bringisen skrev: Jeg ser at mitt innlegg kanskje var dårlig plassert siden AJ hadde kjøpt en ny Ktm, jeg så desverre ikke dette før etterpå. Men tråden handlet jo uasnett om sykkelen, og jeg utrykte egentlig bare enighet til en annet innelgg.
[...]
Jeg er sikker på at AJ er en sånn type og jeg er sikker på at han vil stortrives på sin nye sykkel. Det er tross alt en ekte Aventuresykkel. Bare det i seg selv er kvalitetsfølelse nok![]()
Og det har jo jegBergen skrev:Var på Ride Bergen idag. Står en sprell ny 1290 på gulvet der, visstnok ledig for den som har kreditten iorden
Har kjøper trukket segBergen skrev:Var på Ride Bergen idag. Står en sprell ny 1290 på gulvet der, visstnok ledig for den som har kreditten iorden
Har ikke så mange planer spikret, men har bevilget meg ekstra lang ferie i år. Dermed blir det nok en del turer rundt omkring, ja. Vestlandet er alltid en favorittLordShaft skrev:Har kjøper trukket segBergen skrev:Var på Ride Bergen idag. Står en sprell ny 1290 på gulvet der, visstnok ledig for den som har kreditten iordenMener Terje nevnte at denne var en kar som skulle ha. Men uansett så er det nok ikke veldig lenge til disse syklene er leveringsklar. Det er gått noe sinnsykt med sykler ut her i Bergen. Altså nysalg. Blir spennende å se hva denne sesongen bringer. Håper bare flere fortsetter og at det ikke bare er en sånn 1 til 2 sesonger greie
![]()
Har du planer om å ta turen til vestlandet igjen i år AJ?