MLeikarnes's MC blogg - Suzuki DR350S

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23358
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av Bjerknez »

Denne tråden får meg til å minnes de gamle moped dagene når jeg var 16 år gammel og rullet rundt på en gammel Puch Maxi (medpedaler) og en den gang 10 år gammel Honda MB-5.

Puch'en klarte ikke mange ukene før den sa takk for seg. Min moromor hadde hatt denne i alle år og tatt tre turer til butikken pr. år ca. 3km. unne sommerstid. Den var i perfekt stand helt til jeg satt meg på den som 16-åring og regelrett "rævkjørte" den etter bare noen få uker. Den var rett og slett ikke laget for en 16-åring.

MB-5'en derimot husker jeg at jeg ga 2.000,- for og den var dønn strøken den gangen. Den overlevde (mer eller mindre)tre vintre og den sto ute hele året. Salen bre så hard og porøs av kulden at den revnet og det var nermest en prøvelse hver morgen å få start på den i kulden. Etter 10-30 tråkk så kom den seg og etter ett par minutter med full choke og røyklagt nabolag så var den klar for skoleveien.

Jeg husker det var bikkjekaldt, jeg frøs, jeg var våt, og jeg kan huske jeg bannet ofte inne i hjelmen. Men det var nå uansett det fremkomstmiddelet jeg hadde den gangen som var lovlig. Mange tok jo bussen og satt varmt og godt, men DER gikk grensen min. Jeg ville heller fryse på mopeden de 20 minuttene det tok til skolen vinterstid enn å sitte [sensurert] i ræv på bussen. Har aldri likt å ta buss og til dags dato har jeg tatt buss EN gang de siste 15 årene og det var fordi det ikke fantes annen mulighet der og da.

I dag er jeg langt mer pysete og godt vant. Det holder med at luften i bilen blir litt for fuktig før jeg reagerer, og åpner noen (gud forby) vinduet i fart så se til helvete og få det kjapt igjen vinterstid. Ikke nødvendighvis fordi det er så kaldt, men fordi jeg får veiskitt og fuktighet/snø på skinninteriøret. Jeg liker tanken på at noen tar frem sykkelen vinterstid, da det gir meg noen minner tilbake. Jeg har så lyst til å prøve igjen, men jeg tror det har gått alt for lang tid og at jeg har blitt alt for godt vant til at jeg takler noe slikt.

Men som sagt, når jeg tenker tilbake på den tiden, så skulle jeg ønske jeg kunne få den tilbake for en kort stund :)

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av MLeikarnes »

Bjerknez skrev:Denne tråden får meg til å minnes de gamle moped dagene når jeg var 16 år gammel og rullet rundt på en gammel Puch Maxi (medpedaler) og en den gang 10 år gammel Honda MB-5.

Puch'en klarte ikke mange ukene før den sa takk for seg. Min moromor hadde hatt denne i alle år og tatt tre turer til butikken pr. år ca. 3km. unne sommerstid. Den var i perfekt stand helt til jeg satt meg på den som 16-åring og regelrett "rævkjørte" den etter bare noen få uker. Den var rett og slett ikke laget for en 16-åring.

MB-5'en derimot husker jeg at jeg ga 2.000,- for og den var dønn strøken den gangen. Den overlevde (mer eller mindre)tre vintre og den sto ute hele året. Salen bre så hard og porøs av kulden at den revnet og det var nermest en prøvelse hver morgen å få start på den i kulden. Etter 10-30 tråkk så kom den seg og etter ett par minutter med full choke og røyklagt nabolag så var den klar for skoleveien.

Jeg husker det var bikkjekaldt, jeg frøs, jeg var våt, og jeg kan huske jeg bannet ofte inne i hjelmen. Men det var nå uansett det fremkomstmiddelet jeg hadde den gangen som var lovlig. Mange tok jo bussen og satt varmt og godt, men DER gikk grensen min. Jeg ville heller fryse på mopeden de 20 minuttene det tok til skolen vinterstid enn å sitte [sensurert] i ræv på bussen. Har aldri likt å ta buss og til dags dato har jeg tatt buss EN gang de siste 15 årene og det var fordi det ikke fantes annen mulighet der og da.

I dag er jeg langt mer pysete og godt vant. Det holder med at luften i bilen blir litt for fuktig før jeg reagerer, og åpner noen (gud forby) vinduet i fart så se til helvete og få det kjapt igjen vinterstid. Ikke nødvendighvis fordi det er så kaldt, men fordi jeg får veiskitt og fuktighet/snø på skinninteriøret. Jeg liker tanken på at noen tar frem sykkelen vinterstid, da det gir meg noen minner tilbake. Jeg har så lyst til å prøve igjen, men jeg tror det har gått alt for lang tid og at jeg har blitt alt for godt vant til at jeg takler noe slikt.

Men som sagt, når jeg tenker tilbake på den tiden, så skulle jeg ønske jeg kunne få den tilbake for en kort stund :)
Har lkørt sykkel i 4 vintre nå, siden jeg var 16 år og tok lappen på lettsykkel, så jeg kan ikke si at jeg har noen erfaring med moped (heldigvis!). Har egentlig ikke noe imot å kjøre samme hvilket vær det er lengre, jeg har jo også solgt bilen så nå har jeg bare motorsykkel som fremkostmiddel! Inntil det blir handlet ny bil blir det nok motorsykkelen som blir brukt! Skal kjøre på skolen nå, 0-2,5 grader og glatt regner jeg med det er, men det gjør ikke noe! Å kjøre bil er så kjedelig at man skulle tro man sovnet etter 4 km... Hadde bil i 2,5 år, men den gikk bare 14.000 km på den tiden, men de tre forskjellige syklene har tilsammen rundet 50-60.000km på de 2,5-3 årene!
Til helga runder DR'n 50.000km og da har jeg kjørt 7000km siden Juli på den og 7-8000km på GS500'n. GS500'n har faktisk gått nærmere 110.000 nå!
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

Brukeravatar
Epylypzon
Innlegg: 1227
Registrert: 22 mar 2012, 06:46
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
Sted: Stange
Kontakt:

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av Epylypzon »

Hva slags dekk kjører du på?

Sent from my HTC One
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125

Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km

http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av MLeikarnes »

Epylypzon skrev:Hva slags dekk kjører du på?

Sent from my HTC One
Kenda K761 med pigg bak, 250ish pigger (ikke så alt for godt feste egentlig... Lurer på å få tak i ett Maxxis bak også...)

Maxxis 6006 Enduro med 100ish pigger foran.
Kjøpt på Online-MC, bra feste virker det som!

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av MLeikarnes »

Da har DR'n rundet 50.000km på vei over Ørskogfjellet!
2173,9 km i året er ikke akkurat spesielt mye... Moderate kjørere de som har hatt den før!

Som de snakker om i avisene så regner det noe så forjæv... her nå, blåser gjør det også!
Ikveld blir det stramming av kjede og vaske bort litt salt som klabber på motoren! På søndag er det på'n igjen, tilbake til Ålesund!

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

sotOle
Innlegg: 171
Registrert: 16 sep 2013, 21:14
Motorsykkelen din: Ja

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av sotOle »

Artig å følge loggen din. :D :thumleft Misunner deg litt vinterkjøringa di. Jeg har for øyeblikket ikke egnet redskap, men vi får se. :-k

Brukeravatar
Epylypzon
Innlegg: 1227
Registrert: 22 mar 2012, 06:46
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
Sted: Stange
Kontakt:

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av Epylypzon »

MLeikarnes skrev:
Epylypzon skrev:Hva slags dekk kjører du på?

Sent from my HTC One
Kenda K761 med pigg bak, 250ish pigger (ikke så alt for godt feste egentlig... Lurer på å få tak i ett Maxxis bak også...)

Maxxis 6006 Enduro med 100ish pigger foran.
Kjøpt på Online-MC, bra feste virker det som!

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk

Ok, må sjekke ut.
Må ha noen med moderat piggmengde på WR`en. "Ishjulene" funker dårlig til hverdagskjøring.
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125

Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km

http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av MLeikarnes »

sotOle skrev:Artig å følge loggen din. :D :thumleft Misunner deg litt vinterkjøringa di. Jeg har for øyeblikket ikke egnet redskap, men vi får se. :-k
Takker! :D
At sesongen aldri slutter har mange fordeler syns jeg! Slipper denne pms'en alle snakker om! :scratch
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: MLeikarnes's MC blogg - Vinteren nærmer seg!

Legg inn av MLeikarnes »

Epylypzon skrev:
MLeikarnes skrev:
Epylypzon skrev:Hva slags dekk kjører du på?

Sent from my HTC One
Kenda K761 med pigg bak, 250ish pigger (ikke så alt for godt feste egentlig... Lurer på å få tak i ett Maxxis bak også...)

Maxxis 6006 Enduro med 100ish pigger foran.
Kjøpt på Online-MC, bra feste virker det som!

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk

Ok, må sjekke ut.
Må ha noen med moderat piggmengde på WR`en. "Ishjulene" funker dårlig til hverdagskjøring.
Tror Maxxis dekkene fra Online-MC.no burde være bra for slik bruk på en slik sykkel, og også kanskje klare litt iskjøring på vann!
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: MLeikarnes's MC blogg - England 1998!

Legg inn av MLeikarnes »

Har scannet og lastet opp litt bilder fra ferietur i England i 1998 so jeg tenkte jeg kunne dele noen av og skrive litt om!
Dette er vel på veg til Bergen for å ta ferge over dammen:
Bilde
Innseilingen til Newcastle:
Bilde
Bilde
Bilde

Togmuseum!
Mener det skal være i York...
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Bilde

MotoWorks BMW verksted og delelager, rettlig gammeldags motorsykkelverksted som fremdeles eksisterer, og selger deler til gamle og klassiske BMW’er på internett.
Bilde
Pappa fikk byttet bremseskiver på K100RS’n her, vi fikk is og saft mens de jobbet med å bytte skivene, de var veldig glade for at vi kom dit for å få byttet, Pappa hadde handlet deler med de over telefon før og ble motatt som en god gammel kunde!
Bilde
Vi var også inne på Cellafield museumet, mens det enda var mulig å komme inn der. Nå er vel hele anlegget nedstengt og forbudt å starte opp mener jeg å ha lest ett sted...
Bilde

Som man kanskje ser på mange av disse bildene så er det alltid gråvær og regn... Det regnet så og si hele tiden av denne ferien...
Bilde
Bilde
Bilde
En av de mange steinsirklene:
Bilde
K100RS’n med oppakning:
(Har faktisk kjøpt tilbake ramme med skilt og papirer på denne!)
Bilde
Alle unntatt en natt ble tilbrakt i telt også!
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Blue John Cavern:
Bilde
Alle sidegangene i denne gruven fulgte årene med Blue John mineral, det var må ha vært veldig små folk som arbeidet i disse små gangene!
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

Brukeravatar
Epylypzon
Innlegg: 1227
Registrert: 22 mar 2012, 06:46
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
Sted: Stange
Kontakt:

Re: MLeikarnes's MC blogg - Kald høstkjøring på Vestlandet!

Legg inn av Epylypzon »

AJ skrev:Imponerende!!

Husker fortsatt med stor fryd prøvekjøringen av en DR 750 for mange, mange år siden og hvor artig det var å frese forbi bilene på Åkrenesletta mellom Lillestrøm og Fetsund.
Satt høyt og så ned på buristene samtidig som jeg ga passe med thump i fortbikjøringene! Utrolig morsomt med den store ensylindringen som slett ikke var noen sinke i trafikken!!

Skulle gjerne hatt en DR 750 - eller aller helst en DR 800!!
Men de er dessverre få og langt i mellom... :sorry

Står en 750 på finn nå ;)
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=44141416" onclick="window.open(this.href);return false;
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125

Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km

http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp

sotOle
Innlegg: 171
Registrert: 16 sep 2013, 21:14
Motorsykkelen din: Ja

Re: MLeikarnes's MC blogg - England 1998!

Legg inn av sotOle »

Det var artig å se bilder fra Newcastle igjen. :D
Jeg har vært der en del i jobbsammenheng, da hos Wellstream lenger opp i elva.
Newcastle og omegn er vel verd en tur, men slik jeg forstår det er fergeforbindelsen med Norge nå nedlagt?

Jeg ser av bildene at dere var på steder jeg ikke har vært, men Newcastle har utrolig mye å by på. Det var mye vikingeaktivitet i området og i Jarra nær South Shields har de bygd opp en replika av en vikingbosetting.
På nordsiden av elva, ikke langt fra der ferga landet er Wallsend. Her begynner/slutter Hadrians wall, en mur som den romerske keiser Hadrian lot bygge som beskyttelse mot villmennene (les skotter og andre gærninger) nordfra.
Et stykke opp langs kysten ligger øya Lindisfarne eller Holy Island som den også kalles. En kan gå eller kjøre dit ved lavvann. Vikingene angrep og plyndret klosteret i år 793 og denne hendelsen regnes som begynnelsen på vikingtiden.

Opp langs elven Tyne var det masse aktivitet med skipsbygging i sin tid. Det er faktisk ganske trist å seile opp der nå, å se forfallet. Her lå skipsverftet Swan Hunter som ett av de største. Panserskipet Eidsvold ble bygd av Armstrong Whitworth verftet i 1899. Det er nesten så man hører tonene fra rule britannia når man seiler opp her og tenker på aktiviteten som en gang var. I de senere år har de renovert og pusset opp mye i nedre del av elva, og det har blitt skikkelig fint.

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: MLeikarnes's MC blogg - England 1998!

Legg inn av MLeikarnes »

sotOle skrev:Det var artig å se bilder fra Newcastle igjen. :D
Jeg har vært der en del i jobbsammenheng, da hos Wellstream lenger opp i elva.
Newcastle og omegn er vel verd en tur, men slik jeg forstår det er fergeforbindelsen med Norge nå nedlagt?

Jeg ser av bildene at dere var på steder jeg ikke har vært, men Newcastle har utrolig mye å by på. Det var mye vikingeaktivitet i området og i Jarra nær South Shields har de bygd opp en replika av en vikingbosetting.
På nordsiden av elva, ikke langt fra der ferga landet er Wallsend. Her begynner/slutter Hadrians wall, en mur som den romerske keiser Hadrian lot bygge som beskyttelse mot villmennene (les skotter og andre gærninger) nordfra.
Et stykke opp langs kysten ligger øya Lindisfarne eller Holy Island som den også kalles. En kan gå eller kjøre dit ved lavvann. Vikingene angrep og plyndret klosteret i år 793 og denne hendelsen regnes som begynnelsen på vikingtiden.

Opp langs elven Tyne var det masse aktivitet med skipsbygging i sin tid. Det er faktisk ganske trist å seile opp der nå, å se forfallet. Her lå skipsverftet Swan Hunter som ett av de største. Panserskipet Eidsvold ble bygd av Armstrong Whitworth verftet i 1899. Det er nesten så man hører tonene fra rule britannia når man seiler opp her og tenker på aktiviteten som en gang var. I de senere år har de renovert og pusset opp mye i nedre del av elva, og det har blitt skikkelig fint.
Hallo! :vs
Har vært i Newcastle denne gangen som her og en gang senere med bil, Sherwood forest og mye annet! Alle disse bildene er vel fra mye omkring her og der i England. Vi var ved Hadrians wall når vi var i England med bil, jeg er også veldig interessert i vinkinger og gammel historie så vi dro mye rundt og så på gammle slott og spesielle steder.

Fergen er vel nedlagt ja, men de snakker jo om å starte den opp igjen nå... Jeg har tenkt meg over dammen igjen når den tid kommer, må bli ferdig med alt dette skoletullet før man får friordning på sjøen igjen og kan reise som man vil i 4 uker! England er et veldig fint og spesielt land som jeg vil tilbake til mange ganger for å oppleve mer av det som er å se! Sist gang vi var der leide vi bil og kjørte fra London til Fort William i Scotland hvor vi bodde i to uker før vi kjørte på tvers av Scotland til Edinburgh og nedover kysten til Annick Castle og krysset over til Aidensfield, Withby (Med hjartet på rette staden!). Nedover til Wales og Swansea for å besøke en BMW'kjørende kamerat som pappa møtte i Frankrike rundt 1990... Deretter ned til de hvite klipper og inn i London! Utrolig land!
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

sotOle
Innlegg: 171
Registrert: 16 sep 2013, 21:14
Motorsykkelen din: Ja

Re: MLeikarnes's MC blogg - England 1998!

Legg inn av sotOle »

Som du sier, et fantastisk spennende land, og en fantastisk fin tur høres det ut som :thumleft

Selv har jeg som sagt mest erfaring fra England eller skal vi si UK i jobbsammenheng og har derfor ikke kommet så langt fra kysten.
Foruten et par kurs i Plymouth har det stort sett gått i Hartlepool, Newcastle, Dundee, Aberdeen og tjuvplasser som Peterhead, Invergordon og Wick. Riktig nok har jeg kjørt en del turer med bil mellom Aberdeen og Invergordon.

Du nevner Fort William, det jeg forbinder med den plassen er undervannsenteret der.
Når du nevner de hvite klipper så får det meg til å tenke på Vera Lynn og There’ll Be Bluebirds Over The White Cliffs of Dover :-)

Hmm. Skal jeg fortsette å mimre sånn, må jeg snart be AJ om å få skifte brukernavn til Vesper. :lol

Det kan høres ut som om du tilbringer tid på sjøen, og det er lavsesong for motorsykkelkjøring, om ikke for deg, så for de fleste av oss. Ikke har jeg noe mer å bidra med om reiser på landjorda i UK heller, så da får jeg drøse litt om en sjøtur i skotske farvann.. :eh


Uansett, vi jobbet vest av Shetland på Foinaven og Schiehallion og skulle til Invergordon for mannskapsbytte.
Det er vel en forholdsvis kjent sak at etter åtte uker i sjøen er de som skal hjem like blokkert i hodet som en harehund i full los. :prop:
Dette var også tilfelle med vår nederlandske førstestyrmann. Utålmodig som han var valgte han å gå gjennom Pentland Firth i stedet for den lengre veien nord om Orkenøyene. I og med at vi hadde tidevannstømmen med oss kunne dette virke som en god ide. Tidevannstrømmen her er jo en av de sterkeste i verden og renner med opp til 16 knop, så raskere seilas hadde dette skipet aldri gjort.
Haken ved dette opplegget var at det blåste full storm i Nordsjøen. Så når vannet fra Pentland Firth traff stormbølgene utenfor satte det opp en utrolig rotesjø. At det var mørkt hjalp eller ikke.
Vi traff denne rotesjøen med et voldsomt brak. Normalt sjøsikret utstyr fløy nå veggimellom. Folk på frivakt våknet opp og enkelte lurte på om styrmannen hadde tenkt å gjøre flyvende hollendere av hele gjengen. Etter hvert fikk vi stampet oss gjennom området med rotesjø og ting roet seg litt ned. Men ødeleggelsene var spektakulære. Jeg tror knapt det var en hel computer igjen om bord, messa var rasert, likeså byssa og i provianten vasset stuerten rundt i en blanding av mel,matolje og hermetikk mens han bantes og svor.

Vel,vel vi kom da til Invergordon og styrmannen reiste hjem på fri uten en eneste gjenværende venn om bord :lol

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: MLeikarnes's MC blogg - England 1998!

Legg inn av Carpa »

England er nok et land som må føres opp på listen min over steder jeg skal rekke å kjøre MC før jeg blir for gammel. :thumleft
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Svar