Såklart, tennene etser ikke bort av å spise en appelsin, men om du kun hadde spist appelsin i to uker tror jeg nok det hadde gjort seg effekter på tennene... Alt med måte.
Er det kanskje det samme som Ashtanga yoga? Det har jeg prøvd noen ganger og jeg fant noen muskler som hadde gjemt seg godt...jongsanim skrev:Startet med dynamisk Yoga i dag.. Fy F*** hvor svak og stiv jeg er i kroppen
Blir 10 uker fremover, og håper jeg klarer å videreføre det til morgenrituale hjemme.
Dynamisk Yoga er ofte det samme som Ashtanga ja, men i dette tilfellet er det inspirert av Ashtange men endret/tilpasset virker det som.Carpa skrev:Er det kanskje det samme som Ashtanga yoga? Det har jeg prøvd noen ganger og jeg fant noen muskler som hadde gjemt seg godt...jongsanim skrev:Startet med dynamisk Yoga i dag.. Fy F*** hvor svak og stiv jeg er i kroppen
Blir 10 uker fremover, og håper jeg klarer å videreføre det til morgenrituale hjemme.
Synes Yoga er en fin treningsform, men klarer ikke å få til en fast time på det fordi jeg må prioritere litt røffere styrketrening og kondistrening, fokus på høy puls. Blir en yogatime litt nå og litt da..
Ganske utrolig hva man kan få til med "litt" trening av denne sorten
Så bra! 2,5 kg på 5 uker er akkurat passe, det er ikke bra å rase for fort ned i vekt heller.ojda skrev:Da er 5. uke på 2-5 dietten unnagjort, og jeg kan rapportere tilbake
at dett går helt greit.
Jeg er selvfølgelig ikke stapp mett på diettdagene,
men det er ikke noe problem å komme igjennom dagen.
Resultatet nå etter 5 uker er - 2/2,5 kg.
Vekten varierer endel i løpet av uka, men Mandag morgen er det "registrering".
Å da var det 2 kg.![]()
Har oppdaget søtpotetenEn flott oppfinnelse de legger i grønsaksdisken.
Det er stor belastning for skuldrene når du tar pullups på denne måten. Det er ikke skadelig om du er sterk nok, mobil nok, og har riktig teknikk. Men det er ikke noe du skal tenke på å gjøre før du med letthet klarer 10 strickte pullups. Og det er ikke noe som skal erstatte vanlige pullupsCarpa skrev:Viktig å trene med vettet koblet inn ja. Har sett varianter av denne pullupsen her før, og tenkt at au, han kommer til å få slitasjeskader om ikke lenge.
Utrolig gøy å høreZZR-Erling skrev:Jeg synes det har vært ganske lett å gå ned i vekt. Startet i november med styrketrening 3-4 ggr i uka, og ellers endel turer med bikkjene i skauen, trugeturer ol. Litt ned på maten og dens innhold er mere spesifikt. Jeg har gått ned 10kg og særlig buksene detter av meg. En god motivasjon har hjulpet meg mye, holde følge med pøiken på crossbanen :-)
Det er ikke vanskelig om man har viljen og litt guts!
Har vært 96 og jeg er 1,80 høy, så endel av nedgangen kommer som et ønske om å bli sunnere, altså få vekk fettet som særlig setter seg rundt magen på meg. Jeg har nok noe tung kropp, og noe mer muskler er det jo blitt :-) men vil ned 3kg til. Jeg har trua på å gå ned ved å trimme og spise normal føde. Da kan jeg også klare å holde vekta nede når "kuren" er overLordShaft skrev:Utrolig gøy å høreZZR-Erling skrev:Jeg synes det har vært ganske lett å gå ned i vekt. Startet i november med styrketrening 3-4 ggr i uka, og ellers endel turer med bikkjene i skauen, trugeturer ol. Litt ned på maten og dens innhold er mere spesifikt. Jeg har gått ned 10kg og særlig buksene detter av meg. En god motivasjon har hjulpet meg mye, holde følge med pøiken på crossbanen :-)
Det er ikke vanskelig om man har viljen og litt guts!![]()
Helt utrolig hva som er mulig, om en er instillt og motivert. Hvor mye skal du ned? Eller er det bare en positiv effekt av en livstil endring?
Godt jobba, du har klart flere kilo enn meg som startet i midten av september. Er i grunn fornøyd med mine 7 kg, noe få kilo til så er jeg i mål.ZZR-Erling skrev:Jeg synes det har vært ganske lett å gå ned i vekt. Startet i november med styrketrening 3-4 ggr i uka, og ellers endel turer med bikkjene i skauen, trugeturer ol. Litt ned på maten og dens innhold er mere spesifikt. Jeg har gått ned 10kg og særlig buksene detter av meg. En god motivasjon har hjulpet meg mye, holde følge med pøiken på crossbanen :-)
Det er ikke vanskelig om man har viljen og litt guts!
Jeg er ikke noe fan av all den løpingen (hater å løpe selv)Carpa skrev:
Jeg har forøvrig en "utfordring" som kanskje noen her inne kan hjelpe meg med. Jeg skulle gjerne løpt/jogget mer, men får så vondt nederst i den ene leggen når jeg gjør dette. Hadde et håp om at det skulle gå over etter en stund men nå etter flere uker er det fortsatt vondt og når jeg løper blir det vondere i flere dager etterpå. Kjennes som det sitter rundt akilleshælen....
Temmelig fast program, som neppe er spesielt "vitenskapelig" korekt, men jeg varmer alltid skikkelig opp, på elipsemaskin, drikker en del under trening, og tøyer ut..det siste er vist nokså omdiskutert om det er nødvendig. Dag 1: overkropp, dag 2: resten. Passer på å øke vekta etterhvert som jeg klarer mer. Kjører 3*10. Crosskjøring er fin fint. Gir styrke, kardio, fart og spenning...steiling og mye gøy! :-)LordShaft skrev:Det klarer du nok veldig lett... se ikke vekk ifra at du går enda litt mere ned hvis du fortsetter i denne retningen.
Hahahahadde folk vært like flink å trene når de var på "trening" hadde det vært langt bedre resultater på folk flest. Har du fast system du følger i styrketreningen, eller trener du bare latt av alt?