Ja, det var en meget fin dagjhn skrev:Snakk om drømmedag

Fikk kjørt en 12mil i går. Det begynte jo å regne selvfølgelig på slutten av en finværsdag, så nå er sykkelen skitten også

Ja, det var en meget fin dagjhn skrev:Snakk om drømmedag
x10! MinstEasyRider skrev: blir jo som julekvelden når en var liten.![]()
![]()
Birostris skrev:Da har jeg fått etablert hva min store drøm er: Å få lov til å pakke ut min egen motorsykkel. Den må da føles enda mer "din" da?
Støttes..ArcticTiger skrev:![]()
![]()
Å fytti katta
![]()
![]()
Ikke rart du er fornøydAndreas skrev:Kjempefornøyd bortsett fra at kofferten på høyre side tar veldig lite bagasje pga utsparingen til eksosanlegget og at det ble litt kaldt på natta![]()
Det var det jeg også fant ut, manneveske på høyresiden og dameveske på venstresidenAJ skrev:Ikke rart du er fornøydAndreas skrev:Kjempefornøyd bortsett fra at kofferten på høyre side tar veldig lite bagasje pga utsparingen til eksosanlegget og at det ble litt kaldt på natta![]()
![]()
Prøve Multistrada'en da vi hadde dagstreffet her i nærheten hvor jeg bor med 17 forumdeltakere den 17.9.2011![]()
![]()
Merket meg turbulensens fra skjermen jeg også...
Ellers ingenting å utsette på sykker'n.
Men trodde faktisk ikke at den ene sideveska på denne hadde noen redusert størrelse pga. eksosen...![]()
Men da er du i samma situasjon som oss Tiger 1050 eiere og en del andre...![]()
![]()
Her hjemme ser vi på dette som et mer eller mindre bevisst trekk fra Triumphs' side; den minste veska på eksossida er for mannfolk og den store på andre sida er for kvinnfolk.
Så sånn er'e med den saken![]()
![]()
![]()
Kjøpte Triumph original toppboks til Tiger, men den viste seg å ha stusselig med plass...Andreas skrev:Det var det jeg også fant ut, manneveske på høyresiden og dameveske på venstresidenAJ skrev:Ikke rart du er fornøydAndreas skrev:Kjempefornøyd bortsett fra at kofferten på høyre side tar veldig lite bagasje pga utsparingen til eksosanlegget og at det ble litt kaldt på natta![]()
![]()
Prøve Multistrada'en da vi hadde dagstreffet her i nærheten hvor jeg bor med 17 forumdeltakere den 17.9.2011![]()
![]()
Merket meg turbulensens fra skjermen jeg også...
Ellers ingenting å utsette på sykker'n.
Men trodde faktisk ikke at den ene sideveska på denne hadde noen redusert størrelse pga. eksosen...![]()
Men da er du i samma situasjon som oss Tiger 1050 eiere og en del andre...![]()
![]()
Her hjemme ser vi på dette som et mer eller mindre bevisst trekk fra Triumphs' side; den minste veska på eksossida er for mannfolk og den store på andre sida er for kvinnfolk.
Så sånn er'e med den saken![]()
![]()
![]()
Får prøve nånn turer med oppakking nå i sommer, så får jeg se om det blir handlet toppboks...