Og så har vi jo mæ, må for all del ikke glemme mæ.Kawasaki skrev:Du kjører vel på kvinnfolks visCarpa skrev:Det er vel akkkurat rette stedet å ta det opp her på MC forumet, treffer vel sånn ca 100% trafikanter her.Kawasaki skrev:Forstår hva brannmannen skriver,og personlig har jeg ikke noe problemer med det,da jeg aldri kjører for fort.Full kontroll,hele tiden![]()
Men å ta dette opp på et mc-forum må vel være i overkant optimistisk? Stikk finger'n i jorda alle sammen(unntatt de som kjører HD,Intruder og sånt) og fortell oss at dere alltid holder dere innenfor fartsgrensen. Eller innenfor "fornuftig fart",hva nå det er for noe.
(jeg har aldri kjørt mc over fartstgrensen, til Boblehue sin fortvilelse....)
Men det betyr ikke at du kjører sikkert
![]()
Mente egentlig at det var optimistisk å tro at alle ville legge seg flate,på et mc-forum. Et råtips fra min side er at flesteparten velger å holde kjeft,da de innerst inne vet at de har svin på skogen.
Og så har du jo sånne som meg og deg
Vi vil vel ikke at alle skal legge seg flate, på et mc-forum? Gjør vi vel? Da e jo diskusjonen over og vi kan bare logge ut.
Æ kan gjerne argumentere mot mine egne meninger bare for å holde liv i diskusjonen, som nå f.eks ... eller kanskje ikke? ... hvem vet?

Men Simpson, du har spredt noen av dine litt ...eeh ... dine meninger over mange innlegg, noe som gjør at det blir mye arbeid å sitere og kommentere alle, så jeg nøyer meg med å si at jeg antar du mest sannsynlig tilhører de rundt 70% som mener de er dyktigere sjåfører enn gjennomsnittet?
Jeg tilhører de 8 -10% som ligger akkurat på gjennomsnittet, resten ligger laangt under.