Alt under 140 hk og 100Nm i motoren er bare å la stå!!! Begynn å sykle i stede!.
hmm håper jeg sjekket fakta riktig nå

Now we are talkingEasyRider skrev:Jeg sier bare:
Alt under 140 hk og 100Nm i motoren er bare å la stå!!! Begynn å sykle i stede!.
hmm håper jeg sjekket fakta riktig nå![]()
ArcticTiger skrev:ÅHH, begynner du nå med detta Små-Kubbikk-gnålet igjen Bringisen, trudde vi var ferdig med det
Hvem bryr seg om kubikk? bare en har hk og Nm nok!!!Bringisen skrev:ArcticTiger skrev:ÅHH, begynner du nå med detta Små-Kubbikk-gnålet igjen Bringisen, trudde vi var ferdig med det
![]()
Det er jo freddan og sååå enkelt å fucke opp alle med mindreverdighetskompleks som prøver å kompensere med kubikk og masse hester
Det sier nabo kjerringa ogfikse skrev:Pøh. Det er antall meter i sekundet som teller. Ikke størrelsen. Så sier iallfall kjærringen.
sylindre? Der starter vi på trippel... alt under...ubrukeligkz1300 skrev:Da tar vi med siste element som er forskjellig på syklene, vi har snakket om nok kubikk, antall HK, antall Nm siste er antall sylindre. Jeg har seks på Kawasaki'en, slå den. Hvor mye er nok sylindre, holder det med 1 eller må det være fler.
Ok, jeg har også kjøpt meg ny sykkel. Den har kun 2 sylindre, men 4 plugger holder det.EasyRider skrev:sylindre? Der starter vi på trippel... alt under...ubrukeligkz1300 skrev:Da tar vi med siste element som er forskjellig på syklene, vi har snakket om nok kubikk, antall HK, antall Nm siste er antall sylindre. Jeg har seks på Kawasaki'en, slå den. Hvor mye er nok sylindre, holder det med 1 eller må det være fler.![]()
![]()
Puh, det var godt å høre. Men fra spøk til alvor, ja håper vi kan treffes på en MC tur i 2013 også EasyRider. Blir en spennende mc sesong for meg.EasyRider skrev:Du har jo ikke solgt Z1300 enda. så du er innafor![]()
Men du vil vel merke forskjell på bredden. Er vel litt smalere denne ducati'n.
Blir spennede, håper å få se ducati'n din til sommeren. Hvis du blir med øyern rundt i år også :-)
ejs skrev:![]()
fire sylindere er meget riktig å ha.
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.
Så det er det som er årsaken til at noen ikke japanske sykler må ha doble tennplugger pr. sylinder.ejs skrev:![]()
På vanlig gode motorsykler (Japanske) er det nok med en tennplugg for hver sylinder.
Det er vel viden kjent at Italienske sykler har dårlig elektronikk.derfor må de ha 2 plugger for å virke.
Er noen som prøver med 8 plugger på 750turbo også.kz1300 skrev:Så det er det som er årsaken til at noen ikke japanske sykler må ha doble tennplugger pr. sylinder.ejs skrev:![]()
Nå blir det bare verre og verre , for folket med mindreverdighetskompleksene holder det ikke lenger med mest kubikk og mest effekt.....nå må de jaggu også ha flest sylindreejs skrev:![]()
den "jobben" de har ordnet der så litt "jalla" ut...ejs skrev: Er noen som prøver med 8 plugger på 750turbo også.
Tar eg ikkje feil så har du hatt en 1200cc, så du har altso prøvd å kompansere. Så lenge du ikkje har svart på noken av e-mailane som ligger i spam kassen så jahhh. Men bra forsøk å kjøre omvendt psykologiBringisen skrev:ArcticTiger skrev:ÅHH, begynner du nå med detta Små-Kubbikk-gnålet igjen Bringisen, trudde vi var ferdig med det
![]()
Det er jo freddan og sååå enkelt å fucke opp alle med mindreverdighetskompleks som prøver å kompensere med kubikk og masse hester
Antall meter i sekundet har ofte en samenheng med størelsenfikse skrev:Pøh. Det er antall meter i sekundet som teller. Ikke størrelsen. Så sier iallfall kjærringen.
Nei....seriøst da: det er for at den skal gå mykere..har noe med flammeutbredelsen å gjøre. Den vil også gå rimeligere.kz1300 skrev:Så det er det som er årsaken til at noen ikke japanske sykler må ha doble tennplugger pr. sylinder.ejs skrev:![]()