Etter tre dager på sjøen ringte han hjem og spurte kona hvordan det gikk..
Å,nå har mureren bodd her i tre dager og jeg begynner å få litt forkalkning i ryggen..

--Var det ikke det jeg tenkte,forkalkning ja , nå skal denna mureren ut....!!
](./images/smilies/grrr.gif)
Svensken e grei nok, det e bare å rygge han ut.jhn skrev:Det e vel vanskelig å få noe kvalitetstid i garagen med en svenske i veien![]()
Hvis ho ligne på mi,ja da e det ikke lett å bare rygge ho utJompa skrev:Svensken e grei nok, det e bare å rygge han ut.jhn skrev:Det e vel vanskelig å få noe kvalitetstid i garagen med en svenske i veien![]()
Da e det verre med kjerringa...
Jompa skrev:Ka skal et stakkars menneske gjøre ?
Den var dårligt av de fire, men uansett et klenodium. Ble bare produsert i to år.ejs skrev:![]()
Jeg hadde nok valgt en annen enn Yamaha..![]()
Yamahaen var vel en flopp.(svak ramme, få hester ,mye turbolag )
http://www.turbomotorcycles.org/TMIOA/Bikes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Jeg er enig i dine betraktninger vedrørende hobby, og de "tusenvis av menneskers" manglende fornuftJompa skrev:Nei, Arctic Tiger og Mekkern, nå er dere på bærtur.
Man kan vel ha en hobby uten å søke mot det perfekte. Fascinasjon for spesielle løsninger og det som ikke er mainstream kan vel
være et godt motiv. Sykkelen min er heller ikke perfekt og det finnes jo tusenvis av mennesker som kjører HD.
Yamaha 650 Turbo og de andre turbosyklene er modeller som ble produsert ei kort stund, og noe lignende kommer kanskje aldri igjen.
Derfor er det også litt viktig at de blir tatt vare på.
Hæ ? Antyde du at æ e en smule træg ?joo skrev:Ja, sesongen er snart over så du må finne noe vintersyssel før høstmørket kommer!
Njet, langt i fra JompaJompa skrev: Hæ ? Antyde du at æ e en smule træg ?