Vi er ulike individer med våre egne preferanser - folk har faktisk ulik oppfatning av ting og tang....tru det eller ei.....og det betyr IKKE at ens egen mening umiddelbart er riktig for andre.
Min oppfatning er at det ikke går an å gi et entydig svar på hva som er mye eller for lite effekt.
Det kjem an på så mye og er individuelt for hver og en av oss. Vesentlig er bruksområde, kjørestil og hva man sjøl verdsetter som viktig ved en mc. Ofte endrer man syn underveis også.
Jeg har nå fått høre så mye opp igjennom åra.....at je har feil mc til mitt bruk....at de mc je har hatt har vært fullstendig ubrukbare etc. Og vet dere hva? Je gir faen!

Flaksa rundt på mine 600 RR`er land og strand rundt og hadde det alldeles utmerket i svært mange år. Men ble tterhvert lei jaginga og turtallskjøringa. Switcha over til en gixxer 750 som je digga for deretter og kjøpe meg en gixxer 1000

Klarte je å bruke alle de hestekreftene det var i den? Nei....såklart ikke...bortsett fra kanskje på autobahn. Men dæven og artig det var å vite at je hadde dem - en glede i seg sjøl

Nå har je bytte ut gixxer med en ny 1000 kubikker - for je har funnet ut at under det vil je ikke. Liker et tidlig dreimoment og det å ha nok power på langturer, ved forbikjøringer etc. Så gleder meg til å bli kjent med SX`n sine 137 hk...trur de skal bli godt brukt