Haha, takk :) Jeg har nok blitt mer kjent med Triumph som merke på grunn av Street'n du hadde ja. Og angående uhemmet skryt. Det er jo en gammel sykkel, så jeg har jo ikke like høye krav til den som de nyere syklene jeg har hatt. I tillegg så gjør det noe med deg når du bruker så mye tid på å skru på sykkelenBjerknez skrev:Haha, hærlig lesning!......

Takk!haakeik skrev:Nydelig sykkel du har fått deg![]()
Men du MÅ gjøre noe med de jæ... gummihanskespeilene.
Slik bør det være:
Tanken har ikke slått meg en gang, men det var jo virkelig en forbedring

Helt enig. Og den original skjermen er rimelig oppripet også....så det er jo faktisk uforsvarlig å kjøre med en så oppstripet skjerm.....ikke sant?Bjerknez skrev:Å vips, så fikk Cutless blod på tann![]()
Hint hint.. den sotede vindskjermen var kledelig...
Ja. Jeg sitter å vurderer hva jeg skal bestille av dempere nå. På den ene siden har jeg et sett både foran og bak med helt ny innmat i forgaffelen og hvor alt er skreddersydd til meg. Alternativt kjøpe Race Tech emulator og Nitron bakdemper som sikkert er nesten like bra. Jeg vil nok ikke kjenne noen stor forskjell med min kjøring.haakeik skrev:Her mer blod på tann stoff![]()
http://www.triumphrat.net/sprint-forum/ ... -here.html
Utrolig mye man kan gjøre med en brukt Triumph med alle modsforslag, ettermarked deler og forbedringer generelt. Det som skulle være et bra og billig bruktkjøp ender fort opp med å tømme lønnskontoen og kredittkortene dine![]()
Been there, done that
e-bay er livsfarlig................
Forresten; noen som har kjøpt Race Tech Gold emulator tidligere? Det kommer litt uklart frem i webshoppen om de selges i par eller ikke..
Tusen takk Tommas, det setter jeg pris på å høre. Jeg prøver så godt jeg kan både med skruingen og skrivingen, selv om jeg ikke alltid når helt oppTommas skrev:Haha, det er så kult skrevet Cutless!
Testet 800 Tigeren til JLafton på det andre forumet, og maken til silkemyk girkasse kan jeg ikke huske å ha prøvd noensinne.