Len deg godt tilbake i stolen å gjenta etter meg. TDM TDM TDM ja gjenta dette en del ganger. Løp å kjøp

Jeg lener meg godt tilbake, Bubbu, og nyter denneBubbu skrev:AJ hør her
Len deg godt tilbake i stolen å gjenta etter meg. TDM TDM TDM ja gjenta dette en del ganger. Løp å kjøp![]()
![]()
Ikke vurdert den, nei...Bubbu skrev:Hmm har du vurdert denne ? http://www.mc24.no/article.php?articleI ... goryID=217" onclick="window.open(this.href);return false;
Nesten.AJ skrev: Som allerede nevnt; det er mange gode og meget fristende TDM tilbud der ute, som det er nesten er umulig å si nei til!
Ut fra fargen du har valgt på brukernavnet mitt så har jeg en viss anelse om hva du har stemt...KentR skrev:Gratulerer så mye med ny sykkel AJ Blir spennende å se hva det er du har kjøpt deg
AJ skrev:Ut fra fargen du har valgt på brukernavnet mitt så har jeg en viss anelse om hva du har stemt...KentR skrev:Gratulerer så mye med ny sykkel AJ Blir spennende å se hva det er du har kjøpt deg
Jeg må ha blingset...AJ skrev:Ut fra fargen du har valgt på brukernavnet mitt så har jeg en viss anelse om hva du har stemt...KentR skrev:Gratulerer så mye med ny sykkel AJ Blir spennende å se hva det er du har kjøpt deg
Å neida!Bubbu skrev:Ja gratulerer med ny sykkel. Du er bra sprekkeferdig nåkom igjen da ut med det.
Her i Trondheim er det solAJ skrev:Å neida!Bubbu skrev:Ja gratulerer med ny sykkel. Du er bra sprekkeferdig nåkom igjen da ut med det.
![]()
Får nok vente litt til, ja!![]()
Bare det blir litt bedre vær her nå, så skal jeg ta meg en tur med "gamle"-TDM'en![]()
Har regnet jevnt her i flere dager nå og det ser dessverre ut til at det ikke har tenkt å gi seg enda...![]()
Og da fyrer du vel opp moppa, sant?Bubbu skrev: Men slutter kl 15:00
Kl 15:00 er det ut på en nyvasket TDMAJ skrev:Og da fyrer du vel opp moppa, sant?Bubbu skrev: Men slutter kl 15:00
Artig spørsmålDexter skrev:Når avslører du at du har kjøpt en Triumph Tiger 1050?
Får vel vente til over helgen, vel...Snikkeren skrev:Synes det er på tide at du avslører hvilken sykkel du har kjøpt no.![]()
Får no være grenser for hvor lenge du kan holde oss på pinebenken.![]()
Hm...Baron von Waffel skrev:Jeg tror du oppdaterer med ny TDM. Som nr. 2 er mitt tips BMW, ut fra hensynet til bakpå.