tullestein skrev:ArcticTiger skrev:Denne kom opp nå i kveld, den er litt dyrere enn du hadde tenkt deg, men er ikke så langt fra deg? Han er vist åpen for et bud står det... Nå må du ikke tulle Stein
Men kjøper du den i stedet for CBn vår, så går du jo glipp av en flott mc-langtur da
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=26938020" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit 23/2: Ser prisen er gått noe ned nå......
Antagelig for at det må skiftes gaffeldempere og eksosanlegg. Det med gaffeldempere...betyr det at hele gaffelen må byttes? Og det koster vel skjorta? Lurer også på om det er tuklet med fjærer, for hele sykkelen ser ut til å ha høyere bakkeklaring enn normalt. Lurer på om lykta er uorginal også. Pleier ikke de og instrumentene være i helkrom på bandit? Ikke at det siste spiller noen rolle altså :-)
Lykta er nok ikke original, for han har bygd den om fra en "S"med kåpe, og kåpa følger med ser du.
Tror ikke den er heva, er bare vinkelen den er fotografert i, og at den mangler bakskjerm.
Legger ved bildet av min egen, hvor jeg har fotoshoppa vekk bakskjermen:
uten bakskjerm (Medium).jpg
Litt usikker på hva selger mener må gjøres med gaffelen, så det bør nok sjekkes.
Er det bare en lekkasje, holder det med en overhaling med bytting av simmeringer og annet som er slitt.
Dette kan du gjøre selv, med litt moralsk støtte, og gode tips og råd her på forumet. Skal faktisk gjøre den jobben på min nå i vår!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.