Godtvoksen skrev:Det blir nok noe senere jeg er i Pisa...og rapport vil nok komme i ettertid...
Husk politiet advarer mot å offentligjøre på facebook og andre sosiale medier når en reiser fra hjemmet og det viser at det er fritt frem for innbrudd...

Ja, jeg lovte en liten rapport fra Pisa og eller Toscana når jeg var tilbake fra sommerferie. Vi ble tatt veldig godt imot av
Tage og kona Sissel. Ble invitert til lunch hjemme hos dem, og ble guidet rundt i deres bostedslandsby Montemagno.
Tage er en dyktig kokk
web-kokk-tage-HV3U8403.jpg
Tage understreker sine viktige poenger for butikkeier:
web-landhandel-HV3U8382.jpg
Et personlig formål med turen i år var å rekonisere Toscana som mål og et sted for MC-kjøring/Road-tripp for MC-siden.
Vel, jeg ble noe betenkt og har lenge lurt på hva jeg skulle si/skrive her på MC-siden. En føler jo selvsagt noe lojalitet i forhold til
tagest som tok så godt imot oss, og som har uttalt at han mer en gjerne guider og ordner alt det praktiske i Toscana for et slikt opplegg. Nå er jo mine opplevelser
svært subjektive, og dere vet jeg er pingle i svinger og har brede kyllingstriper på mine MC-dekk...
Jeg leste i dag i
Aftenposten at Tyskerne rangerer henholdsvis Italia og Tyrkia på topp over det de mener er de verste sjåførene. Dette kan også jeg underskrive. Det er ikke noe moro å kjøre bil i Italia. Italieneren holder svært liten avstand til forankjørende kjøretøy. De teller neppe fra 1001 - 1003. De blir knapt nok ferdig med tallet
tusen og en....de ligger neste opp på støtfangeren bak på bilen. Og ha slike "klegger" bak min MC, frister svært lite..
Det frister da ikke undertegnede å kjøre MC i Toscana, tror at jeg inntil videre holder meg til veier og steder her i Norge....
MEN, skal jeg på ferie igjen - besøker jeg gjerne Sissel og Tage i Montemagno, men da med leiebil som denne gangen...

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.