Nå tror jeg du skal være forsiktig med å generalisere siden man forandrer seg med alderen og vurderer forskjellig i en alder av 50 pluss enn det man gjør når man var 20.showman skrev: Så virker jo du ganske så prippen og forsiktig også. Ikke rart du kjører en 1000kubikk riskoker. Du må definetivt være av den typen som kjører mc for det sosiale og ikke det risikosøkende/spennings segmentet. Bare får å sette det litt på spissen.
Jeg kjørte roadracing i Nordland før jeg var 19, jeg var med å bygge forløperen av ACR, Røssvoll Motorstadion. Generalen for prosjektet på ACR og primus motor for ACR, Øysten Bentsen er en av mine barndomskamerater og vi har fremdeles daglig kontakt. Naboen min, Steinbakk er bestandig løpsleder når noe skjer på banen og vi prater mye sykkel sammen.
Jeg har hatt alle typer sykler, til og med en Ariel 500 med utvendige støtstenger og en blodtrimmet GSXR som banesykkel, pluss andre såkalte R-sykler. At jeg kjører en lett modifisert riskoker på ca. 120 hk har med å gjøre at jeg elsker motorkarakteristikken og liker å skru på vinteren. Det kan jeg ikke gjøre med en ny sykkel uten å komme i konflikt med garantier og diverse.
Men tilbake til jakken, det er ditt valg, I give a damn :)